stenålderskost

Välkommen till min blogg! Jag äter enligt stenålderskosten för att förbättra min hy, och här tipsar jag om maträtter som är (mer eller mindre) 'tillåtna' enligt dieten. Jag skulle nog inte rekommendera någon att följa mina tips slaviskt, då jag inte är dietist eller expert inom området på något sätt. Men låt dig gärna inspireras! Och lämna gärna en kommentar eller två!

Stolt

Publicerad 2013-01-21 12:46:12 i Allmänt,

Igår hade jag mamma och pappa över på fika. Jag hade bakat en banankaka och pappa hade köpt med sin jättesöta minisemlor, frallor från Gateau, en kanelbulle och någon annan bulle (han visste inte att jag går på stenåldersdieten). Jag fick ju såklart lite dåligt samvete när han hade köpt med sig så mycket och jag inte åt någonting av det, men jag menar att det inte funkar om man hela tiden ska äta för andras skull. Så jag höll mig till melon, en apelsin och en kopp te medan de mumsade i sig av allt det goda. Såhär i efterhand är jag STOLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela