stenålderskost

Välkommen till min blogg! Jag äter enligt stenålderskosten för att förbättra min hy, och här tipsar jag om maträtter som är (mer eller mindre) 'tillåtna' enligt dieten. Jag skulle nog inte rekommendera någon att följa mina tips slaviskt, då jag inte är dietist eller expert inom området på något sätt. Men låt dig gärna inspireras! Och lämna gärna en kommentar eller två!

Blomkålspuré

Publicerad 2013-02-13 18:31:56 i Lunch/middag,

Till lunch stekte jag idag en laxfilé som jag åt med en blomkålspuré som jag gjorde i förrgår. Då tyckte jag att den var god. Idag smakade den mindre bra. Inte för att den blivit gammal och dålig, utan helt enkelt för att den inte föll mig i smaken. Ska försöka experimentera lite så att den blir godare nästa gång jag gör den. Nu hade jag bara blomkål (kokt och mixad), två ägg, salt och peppar i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela